De Superboertjes hebben de toekomst!!
marketingplan De Graafschap kidsclubWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
De Superboertjes hebben de toekomst!!
marketingplan De Graafschap kidsclubWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
De kidsclub van De Graafschap bestaat 7 jaar en is het afgelopen jaar op een dood spoor terecht gekomen. Door het schrijven van deze scriptie wordt er nieuw leven in de kidsclub geblazen. Allereerst is er gekeken naar de interne en externe situatie. Om vervolgens tot een swot-analyse en confrontatiematrix te komen. De opties die daaruit kwamen staat in het teken van herstructurering, activiteiten/partnerships en een juniorenclub. In de implementatie zijn deze drie opties verder uitgewerkt.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Economische Hogeschool Tilburg |
Partner | Betaald Voetbal De Graafschap B.V. te Doetinchem |
Datum | 2008-06-05 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |