Dimensies van zelfstandig leren in een ladekast
Een ordening en didactisering van theorie over zelfstandig lerenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Dimensies van zelfstandig leren in een ladekast
Een ordening en didactisering van theorie over zelfstandig lerenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In het kader van de invoering van het studiehuis wordt in deze theorie over zelfstandig leren geordend en gedidactiseerd voor gebruik in workshops met (aanstaande) leraren voortgezet onderwijs. Van workshops met drie verschillende groepen leraren worden evaluatiegegevens gepresenteerd.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Lerarenopleiding Sittard |
Gepubliceerd in | Velon Tijdschrift voor Lerarenopleiders Vereniging voor Lerarenopleiders Nederland, Vol. 20, Uitgave: 4, Pagina's: 16-25 |
Jaar | 1999 |
Type | Artikel |
Taal | Nederlands |