Formation of the conscience : pedagogic acting or bargaining?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Formation of the conscience : pedagogic acting or bargaining?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
-
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Hogeschool Theologie Levensbeschouwing |
Lectoraat | Lectoraat Praktische theologie |
Gepubliceerd in | Horyzonty Wychowanie Kraków : Wyższa Szkoła Filozoficzno-Pedagogiczna "Ignatianum, Vol. 4, Pagina's: 109-137 |
Jaar | 2005 |
Type | Artikel |
Taal | Engels |