Kinderen & desinformatie
De rol die het NOS Jeugdjournaal kan spelenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Kinderen & desinformatie
De rol die het NOS Jeugdjournaal kan spelenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Dit onderzoek geeft aan de hand van een literatuurstudie aangevuld met deskresearch, een kwantitatieve inhoudsanalyse en kwalitatieve interviews met acht experts antwoord op het vraagstuk hoe het NOS Jeugdjournaal kinderen van 9 tot 12 jaar zou kunnen helpen desinformatie te herkennen.
Organisatie | Christelijke Hogeschool Ede |
Opleiding | Journalistiek |
Datum | 2019-06-24 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |