Met woorden aan de (her)haal
Een onderzoek naar het verkleinen van niveauverschillen op het gebied van woordenschat door zelfstandig werken in een samenwerkingsvormWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Met woorden aan de (her)haal
Een onderzoek naar het verkleinen van niveauverschillen op het gebied van woordenschat door zelfstandig werken in een samenwerkingsvormWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Een onderzoek naar het zelfstandig uitvoeren van de derde stap in de Viertakt van Verhallen: consolideren. In dit onderzoek is een literatuurstudie opgenomen naar verschillende modellen van woordenschatonderwijs zoals die van Verhallen en Marzano. In de praktijk (twee basisscholen) is onderzoek gedaan naar het zelfstandig consolideren in de midden- en bovenbouw.
Organisatie | Christelijke Hogeschool Ede |
Opleiding | Leraar Basisonderwijs |
Jaar | 2013 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |