Adaptief heeft de toekomst: waar elke hogeronderwijsinstelling over moet nadenken
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Adaptief heeft de toekomst: waar elke hogeronderwijsinstelling over moet nadenken
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Onze dynamische maatschappij, betoogt Emile Quanjel, vraagt om adaptieve gebouwen: flexibel en multifunctioneel. Dit geldt ook voor het hoger beroepsonderwijs. Emile Quanjel gaat in op wat 'adaptief' betekent. Wat kunnen we leren van het recente verleden en wat kan beter?
Organisatie | Avans Hogeschool |
Afdeling | Expertisecentrum Technische Innovatie |
Lectoraat | Lectoraat Innovatie Bouwproces en Techniek |
Gepubliceerd in | Thema Hoger Onderwijs Vol. 2015, Uitgave: 5, Pagina's: 36-41 |
Datum | 2015-05-01 |
Type | Artikel |
Taal | Nederlands |