“Ik ben ik, jij bent jij, samen zijn wij wij”
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
“Ik ben ik, jij bent jij, samen zijn wij wij”
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Dit onderzoek heeft als thema; vriendschap (“ik ben ik, jij bent jij, samen zijn wij wij”). Een thema waar ieder uniek mens mee te maken krijgt in het dagelijks leven. Een thema dat ik verwerk in mijn onderzoek, omdat jonge kinderen te maken krijgen met nieuwe vriendschappen. Soms sta je er alleen voor en moet je je eigen keuzes maken. Ik hoop mijn leerlingen uit groep 1/2 van Rooms-katholieke basisschool de Pontus te Etten-Leur bewust te maken van hun eigen identiteit.
Organisatie | Avans Hogeschool |
Afdeling | PABO Academie voor Pedagogisch Onderwijs |
Partner | De Pontus, te Etten-leur |
Datum | 2017-06-01 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |