De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

De nieuwe online aanwezigheid van More

Wat is de Identiteit van More? Wat is de Content-strategie en hoe wordt het toegepast? Trend Analyse en nog veel meer!

De nieuwe online aanwezigheid van More

Wat is de Identiteit van More? Wat is de Content-strategie en hoe wordt het toegepast? Trend Analyse en nog veel meer!

Samenvatting

Mede door een lange, succesvolle en daardoor drukke periode is de website en totaleonline aanwezigheid van Slag bij Almelo flink verouderd geraakt. Daarnaast heeft Slagbij Almelo in tussentijd ook MORE overgenomen. Hierdoor is de online identiteit nietalleen verouderd, maar klopt ook de identiteit niet meer, omdat deze is veranderd.More gaat meer dienen als overkoepelende brand waar onder meer Slag bij Almeloonder valt. Een nieuwe online identiteit is daarom nodig om op de nieuwe identiteitvan zowel More als Slag bij Almelo aan te sluiten.De doelstelling van dit onderzoek is het creëren van een basis voor een nieuwe onlineaanwezigheid voor MORE. Randvoorwaarden voor deze doelstelling zijn, dat de onlineaanwezigheid op de merkwaarden van MORE moet aansluiten.MORE gelooft sterk dat content marketing de toekomst heeft. Om deze reden wilMORE dit ook terug laten komen in haar eigen online aanwezigheid.Hoofdvraag:Aan welke eisen moet de online aanwezigheid van MORE voldoen omde gewenste merkidentiteit te communiceren?Deelvragen:1- Wat is de merkidentiteit van MORE?2- Wat zijn de eisen voor online aanwezigheid van een communicatie/marketing bureau?3- Welke online aanwezigheid sluit aan bij MORE?Enkele eisen voor dit onderzoek zijn:-Het onderzoeksresultaat moet direct toepasbaar zijn als basis voor deonline aanwezigheid van MORE.-De grondslag van het onderzoek moet worden gebaseerd op vakliteratuuren op basis van de visie van MORE.-Een onderdeel van de online aanwezigheid moet content marketingbevatten, omdat MORE hier toekomst in ziet.

Toon meer
OrganisatieSaxion
OpleidingKunst en Techniek
Datum2014-10-01
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk