Hoogbegaafd Bijzonder?!
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Hoogbegaafd Bijzonder?!
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Hoogbegaafde leerlingen hebben andere behoeften waaraan een school tegemoet moet komen. Op een Leonardo school krijgen hoogbegaafde leerlingen fulltime les in groepen met alleen hoogbegaafde leerlingen. In mijn onderzoek heb ik interviews gehouden met leerlingen om erachter te komen waar hoogbegaafde leerlingen in het reguliere onderwijs tegen aanlopen en of het Leonardo onderwijs beter aansluit bij de behoeften van hoogbegaafde leerlingen.
Datum | 2014-11-26 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |