Business Plan and Market Research Report for Aash Creations
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Business Plan and Market Research Report for Aash Creations
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
The following market research report was conducted for Aash Creations to understand the target market for art skills development and art-based wellness programmes in Trivandrum. The target market for these services are adolescents between the ages of 12 and 18 who attend private schools. Parents are also considered part of the target market as they possess the purchasing power for these services. This research aimed to understand the buying intention, finances, and time commitment of the target market for the services offered by Aash Creations. The findings from the market research were used to develop the company's marketing strategy.
Organisatie | Hotelschool The Hague |
Opleiding | Hospitality management |
Partner | Hotelschool The Hague |
Jaar | 2022 |
Type | Bachelor |
Taal | Engels |