De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

A Brand Identity and Communication Strategy for Jenneskens

Rechten:

A Brand Identity and Communication Strategy for Jenneskens

Rechten:

Samenvatting

QUOTES “Vanuit het opkomende Amsterdamse streetwear merk Jenneskens kwam de vraag om een sterke merkidentiteit te creëeren, zodat de boodschap gecommuniceerd kan worden. Momenteel wordt de tribe slechts aangetrokken tot het merk door de visuele stijl, maar weten zij nog niet waar het merk voor staat, hierdoor blijft de relatie oppervlakkig. Het merk en de underground kids hebben wel dezelfde waarden, maar omdat Jenneskens die waarden nog niet communiceert, voelt de tribe zich niet verbonden met het merk. Door het communiceren van een duidelijke merk boodschap, zal een sterkere binding met de tribe vanzelf volgen.” “Jenneskens zal samenwerkingen aangaan met influential artists binnen de underground scene, dit zijn DJ’s, rappers, singers, dancers en spoken word artists met een sterke voice. Zij hebben allemaal op hun eigen manier iets te maken met het verbinden van extremen, waarmee zij zorgen voor vooruitgang. They break the system. Deze influential youngsters zullen aanwezig zijn en performen tijdens het multidisciplinaire event bij SEXYLAND, waar muziek en mode samen komen, en dat in het teken staat van . De campagne zal online en offline plaatsvinden en voor verschillende content zorgen. De content zal onder andere bestaan uit social media posts, posters in de stad en een event bij SEXYLAND. Voorafgaand aan het event zal de zorgvuldig gekozen line-up geïntroduceerd worden door middel van korte video’s op social media waarin de artiesten hun stem laten horen. Daarnaast zullen ze ook op posters verspreid worden door de stad om awareness te creëren rondom de campagne en het komende event. Dit alles resulteert in een campagne mét en vóór de underground kids.”

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
OpleidingAMFI - Amsterdam Fashion Institute
AfdelingMedia, Creatie en Informatie
Jaar2019
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk