De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Rains : drip, drip, grow

Rechten:

Rains : drip, drip, grow

Rechten:

Samenvatting

QUOTES “Rainy days shouldn’t stop you from going outdoors.” “Inspired by both Scandinavian weather and design heritage, RAINS merge traditional methods with innovative techniques to create understated and considered rainwear made to last beyond the season.” PROBLEEM RAINS is een duurzaam en ethisch correct merk. Zo houdt RAIN zich aan een uitgebreid Corporate Social Responsibility programma en de helft van het materiaal dat wordt gebruikt voor haar producten is gerecycled. Echter communiceert RAIN hier nauwelijks tot niet over. Hierdoor is de ‘Conscious Millennial’ zich niet bewust van de duurzaamheid van RAINS. Het is een uitgelezen kans voor RAINS om naar buiten te treden als innovatief en sustainable brand, om haar doelgroep en bereik te vergroten. CONCEPTBOEK Beschrijft een concept voor RAINS om met behulp van een Growing Design Long Jacket de Conscious Millennial aan te spreken, én hun huidige consument meer bewust te laten worden van de sustainability van RAINS.

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
AfdelingMedia, Creatie en Informatie
Jaar2017
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk