De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Efficiënte communicatie door fysieke dierenwinkel

Efficiënte communicatie door fysieke dierenwinkel

Samenvatting

Dit onderzoek beschrijft een onderzoek naar de doelgroep van dierenspeciaalzaken in Nederland, gefocust op hondeneigenaren en hoe deze het beste bereikt kunnen worden. De markt verschuift steeds meer van fysiek naar online, hierdoor krijgt de consument steeds meer macht over de marketing van bedrijven. Ondernemers zijn daardoor gedwongen meer te focussen op alle aspecten van het aankoopproces en niet alleen de aankoopbeslissingen.

OrganisatieAeres Hogeschool
AfdelingDier- en Veehouderij
PartnerAeres Hogeschool Dronten
Datum2022-06-07
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk