'Meester, waarom is aardrijkskunde zo moeilijk?'
Thomas Gaastra (Student); Isabelle Diepstraten (Begeleider)
Rekenen en scheikunde : de mol is veel meer dan alleen een beestje
Joost van Vijfeijken (Student); Kelly Stelwagen-van den Hout (Begeleider)
Differentiatie in havo 4 met een positieve effectgrootte!
Nick Waals (Student); Kennedy Tielman (Begeleider)
Atoommodellen in 4 havo
Luuk Smets (Student); Kelly Stelwagen-van den Hout (Begeleider); Carol van Zuijlen (Begeleider)
Gestructureerde begeleiding op het aanleren van complexe vaardigheden tijdens practica voor hoger laboratoriumonderwijs
Sonny van Seeters (Student); Kennedy Tielman (Begeleider)
Schepping en/of Evolutie?!
Gerben de Jong (Student)
Toward physics education in agreement with the nature of science
Zeger-jan Dominicus Quinten Pouwel Kock (Docent)
Een instrument om een leernetwerk te typeren
dr.ir. Quinta Kools (Lector); Rutger van de Sande (Lector); dr Tine Béneker (Lector); dr Bob Koster (Lector)
Hoe blijf je als lerarenopleider in ontwikkeling?
Quinta Kools (Lector); Bob Koster (Lector)
Slimme Onderpresteerders
Tessa Urlings (Student)