De verborgen verduurzaming van de Nederlandse veeteelt: dé sleutel voor een positievere beeldvorming?
P.J. Elbersen (Student); Mijke Post (Begeleider); Michaël Geerdink (Begeleider)
Wie is de crowd in CrowdParts?
Jo-Janneke Nieuwland (Student); Belinda van der Gaag (Begeleider)
Strategisch communicatiebeleid binnen Business-to-Business
Hediyeh Djam (Student); E. Tuinstra (Begeleider)
Healthcare Communications on Social Media Networks
Svetla Tihova (Student); Peter Hanssen (Begeleider)
Verbondenheid van gedetacheerde medewerkers met Call2
Derek Leenaars (Student); J. van der Kleijn (Begeleider); J.P. Trapman (Begeleider)
Sociale media; een effectief communicatiemiddel tussen organisatie en doelgroep?
Mandy Roos (Student); H. Trapman (Begeleider)
Uitdagingen in beeld
J.C.A. Moesman (Student); Th.G.J. Loeffen (Begeleider); J. van der Kleijn (Begeleider)
De Academy PlusPort
Vera Ros (Student); Belinda van der Gaag (Begeleider)
Hoe realiseer je een social mediastrategie voor een culturele organisatie?
Jennifer Schoone (Student); H. Trapman (Begeleider); B. van der Gaag (Begeleider)
Crisis in de gemeente
Marieta van den Heuvel (Student); N. Dijkstra (Begeleider); A. Noordam (Begeleider); J. van der Kleijn (Begeleider)