The Nerve to Break Taboos: New Realism in the Dutch Discourse on Multiculturalism
dr. B. (Baukje) Prins (Lector)
The role, the burden and the support of informal care.
A. van den Dungen; Prof. Dr. M.S.H. Duijnstee (Lector); R.A. Maliepaard; P. Cuijpers
Tussen illusie en werkelijkheid, over de maakbaarheid van maatschappelijke reïntegratie
Jean-Pierre Wilken (Lector)
Herkennen van acute verwardheid bij IC-patiënten.
J.J. van der Bijl; H.E.M. Immers; Prof. Dr. M.J. Schuurmans (Lector)
Dossier klinisch I Een verstandelijk gehandicapt kind: De diagnose en dan?
J. Prakken; Prof. Dr. M.S.H. Duijnstee (Lector)
Depression and the heart: a systematic review of definition, measurement, consequences and treatment of depression in cardiovascular disease
F. Dobbels; Prof. Dr. L.E.M.J. Vanhees (Lector); S. de Geest; J. Vanhaecke; K. Schepens; R. Fagard
Dossier klinisch II Een verstandelijk gehandicapt kind: Van peuter tot adolescent
Prof. Dr. M.S.H. Duijnstee (Lector); J. Prakken
A representative study of cardiac rehabilitation activities in European Union member states: the Carinex survey
D. Schepers; Prof. Dr. L.E.M.J. Vanhees (Lector); P. van Daele; D. Dugmore; H. McGee
Architecture of a generic vehicle controller
AJ Aart-Jan de Graaf
Toetsen in het hoger onderwijs
Everard van Kemenade