“Mooi is het meisje, maar lelijk is d’r moer”. Over wat idiocultureel muziekonderwijs zou kunnen zijn
Bisschop Boele, Evert
Engels taaldorp voor hoog- en meerbegaafde leerlingen in de bovenbouw
Grytsje Slagman (Student); Hennie Annema (Begeleider)
Begrijpend lezen & Woordenschat
Ypie Folkertsma (Student); Gerla Wempe (Begeleider); Jaap Wieb Eelkema (Begeleider)
Theory of Practice
Bisschop Boele, Evert
Compensatoir toetsen komt kwaliteit hoger onderwijs wél ten goede
D.M.A. Sluijsmans; E.J. van Bekkum-Swager; L. Delnoij; J. Cohen-Schotanus; K. Visser
SuperAgent Spel voor versterking professionele agency
Kyle van den Langenberg; Harry Stokhof
Kwesties mbt het vormgeven van inductieprogramma's in de praktijk
Helma Oolbekkink; Harmen Schaap
Professional doctorate traject en de betekenis voor de praktijk van opleiders
Marco Snoek; Helma Oolbekkink
Betekenisvolle interactie in breakoutrooms bevorderen om online integratie onder deeltijdstudenten te versterken
J.L. Louwerse; D. Sprokkereef; J.S. Rozendaal
Begeleid Leren voor studenten met psychische problemen
Hofstra, Jacomijn