Woorden die werken aan een circulaire cultuur : bruggen slaan tussen generaties en kiemen leggen voor verandering
Marcus Popkema (Associate Lector); Paul van der Cingel; Gertjan van Stam (Lid Lectoraat)
Indiandribble: how can indiandribble market their rental spaces and adapt their business model to ensure efficiency and profitability of their rental services?
Josje Irankunda (Student); Kjersti Ehrie (Docent); Bernard Polet (Begeleider)
Deemed Export Compliance Workshop
Naydenova, Daniela
Generation Z: attracting and recruiting in DSK Bank
Boyana Petkova (Student); Etienne Veldhuis (Docent); Gabriela Dzhezayryan (Begeleider)
Van veranderopgave naar veranderaanpak 2
Reezigt, Cees
Early STATUS magazine 2024: over onderzoek doen naar vroege signalen die wijzen op verval binnen het mkb
A.F. de Wild; M. Cornelisse; D. van der Waal
Sacrificing sustainability for a higher GDP growth rate
Tessa Groner; Amir Moradi
Threefold Brand Awareness & Differentiation Strategy for HELLO SPACE
Siyana Marinova (Student); Vanessa Yazbek (Docent); Stephanie Velichkova (Begeleider)
Impact van Internationalisering
Meister-Broekema, Peter
Can transformers transform financial forecasting?
Hugo Gobato Souto; Amir Moradi