Open armen voor professionalisering : adviesrapport voor het creëren van een succesvolle frontoffice voor Akzo Nobel Sassenheim
Lena van der Bij (Student); J.C. Mulder (Begeleider)
Klanten zijn eigenlijk nét mensen! : een onderzoek naar de mogelijkheden van een gastvrijheidsconcept voor het MCA Facilitair Bedrijf
Sanne Frederiks (Student); S.H. van Doorne (Begeleider)
Van meerdere servicepunten naar één frontoffice
Esther Siliakus (Student); L.C.P. Rijnja (Begeleider)
Logistiek: de klant koning, de kosten koningin : een onderzoek naar de optimalisatie van het logistieke proces in het Leids Universitair Medisch Centrum, gericht op de efficiëntie en de klantgerichtheid.
Lieneke de Taeye (Student); L.C.P. Rijnja (Begeleider)
Onderwijsvernieuwing op de Haagse Hogeschool
Ron Brouwer (Docent)
Net 'n' nest : een adviesrapport over kantoorinnovatie voor het hoofdkantoor van Savantis
Annelies Poot (Student); A.D. Neervoort (Begeleider)
Textielverzorging buiten of binnen? : een onderzoek naar de textielverzorging binnen geriatrisch centrum en verpleeghuis Laurens Antonius Binnenweg te Rotterdam
Kelly Gies Broesterhuizen (Student); L.C.P. Rijnja (Begeleider)
Contractmanagement binnen de FAD van de gemeente Den Haag : een onderzoek naar contractmanagement, en de bijdrage hiervan aan professionalisering van de inkoopfunctie
Katinka de Blij (Student); Jaap Kloos (Begeleider)
Creating an effective business meeting : a communication problem-solving case of the Chinese Enterprise Summit
Wen Hua Yin (Student); P.J.M. Hanssen (Begeleider)
Bomen over duurzaam ondernemen : een visie op duurzaam ondernemen in de praktijk
ir. Sietske Smulders-Dane (Docent)