Survival of the fittest : the struggle of a company to attain the image position it desires
Kirsten Helders (Student); Z.B. Kahar (Begeleider)
A report on the management of distribution channels : fighting de-motivation within channels
Ireida Willems (Student); J. Veldman (Begeleider)
Research Marketing Plan for Banco di Caribe N.V. Aruba
Sue Lan Liao Jen (Student); J. Veldman (Begeleider); W.M.J. van Leeuwen (Begeleider)
De postkamer: het hart van de organisatie : kwaliteitsverbetering van de post- en documentenvoorziening bij de SVB Leiden
Rianne Nederstigt (Student); R. Kuijlenburg (Begeleider)
What is the added value of the production of a 100% slave free chocolate bar?
Laura Hoogwerf (Student); M. (Marjo) van den Haspel (Begeleider)
P3 Building Rating : een gebouwenmeetinstrument dat staat als een huis
Robert Kostwinder (Student); E.A. van den Berg (Begeleider)
Business Intelligence
Ronald Kraijesteijn (Student); A.J. Warnink (Begeleider); A.A. Nederend (Begeleider)
Zijn we er al bijna?! : onderzoek naar de stappen die nog ondernomen moeten worden binnen de FD van Curium om te komen tot een NIAZ-accreditatie
Danielle Hoekstra (Student); C.L. van Baaren (Begeleider)
Kern Kinderopvang : the next step on the road to victory
Andy Hagen (Student); B.A.M.M. Kuijpers (Begeleider)
Maison van den Boer zoekt strategie : hoe realiseert Maison van den Boer groei in een nieuwe markt
Jolijn Fortmann (Student); M.C.Th. Harlaar-Oostveen (Begeleider)