Autisme en Kunst Een vruchtbare relatie
Aaltje van Zweden - van Buuren; Folkert Haanstra (Begeleider)
Een wissel op de toekomst (interview)
Justien Marseille
Profielsites: Een onderzoek naar jongeren en social networking sites
Olga van Rooijen (Student); Jermo de Jong (Student); Guus Wijngaards (Lector)
Innovatief leren met jongeren
Guus Wijngaards (Lector)
Je groeit in het (competentiegericht) onderwijs. Pleidooi voor een gefaseerde leerroute naar volwaardige competenties.
Jos Fransen (Lid Lectoraat)
Techniek in de onderbouw: stevig funderen
Lou Slangen (Docent)
Epistemological beliefs, social status, and school preference: an exploration of relationships
C.J. de Brabander; J.S. Rozendaal
Understanding how teachers learn as a prerequisite for promoting teacher learning
Douwe Beijaard (Lector); Fred Korthagen (Docent); Nico Verloop
Experienced teachers' informal learning from classroom teaching
Annemarieke Hoekstra; Douwe Beijaard (Lector); Mieke Brekelmans; Fred Korthagen
Aardrijkskunde en ontwikkelingsgericht onderwijs
Drs Marian Blankman (Lid Lectoraat)