Wet BIO en het traject leermeester
N.S.P.M. Schouws (Docent)
Persoonlijkheid en leerstijlkenmerken
Cyrille van Bragt (Docent); Johan van der Sanden (Lector); Anouke Bakx (Lector); Marcel Croon
Kritische terugblik op het duale leren als proeftuin voor vraaggericht, competentiegericht leren binnen het Hoger Sociaal Agogisch Onderwijs
Thea van der Steeg-Hamoen (Docent)
De webquest als bastion in de erfgoededucatie
Hugo Luijten (Docent)
Ruimte voor zelfsturing: onderzoek naar resultaatverantwoordelijke teams binnen ROC's in het kader van het kortlopend onderwijsonderzoek
H. Wiersma; Eric Verbiest (Lector); C. Teurlings; M. van den Boogaard
Mediation: hét oplosmiddel? Samen op zoek naar de oplossing van een conflict.
dr Jacqueline van Swet (Lid Lectoraat); drs ir Wilma Boom-Pelle
SPOENK 14:02 Afstudeercatalogus Academie voor Architectuur en Stedenbouw
Gabriel Verheggen; Martien Janssen (Docent)
Zelfstandig studeren in probleemgestuurd onderwijs
Everard van Kemenade
Samenwerken gaat niet vanzelf!
Monique van der Heijden