The Language of Flexible Reuse; Reuse, Portability and Interoperability of Learning Content or Why an Educational Modelling Language
P.B. Sloep (Lector)
Integrating sustainable thinking into the engineering study built environnment following the CIRRUS approach
L. van Beek; A. van Kessel; Jan Venselaar (Lector); M. de Bruijn; G. van Schaik
Integration of Sustainable Development at Dutch Universities for Professional Education: the CIRRUS approach
Jan Venselaar (Lector); T.M.N. Severijn
Het verantwoordelijkheidsdilemma in het beroepsonderwijs
Dr. Frans Meijers (Lector)
Zo kan het ook!
Everard van Kemenade
Learning Objects: The Answer to the Knowledge Economy's Predicament?
P.B. Sloep (Lector)
Competentiegericht leren binnen een individueel vraaggestuurde (ict-)leeromgeving in het hoger agogisch onderwijs.
Thea van der Steeg-Hamoen (Docent)
Zijn competenties meetbaar? Dilemma en uitweg bij het werkbaar maken van het competentiebegrip
T.P. Luken (Lector)
Toegang voor iedereen
Jan Steyaert (Lector); Pierre Gorissen