Submicro of macro? Metacognitieve opvattingen van VWO-leerlingen en de wijze waarop zij het vak scheikunde benaderen
Rutger van de Sande (Lector); Koen Emmen (Docent); Jan de Gruijter (Docent); Geeske van Hoeve-Brouwer; Johan van der Sanden (Lector)
Het zwijgen laten spreken: familiegeschiedenissen als bron voor pedagogisch onderzoek
B. Levering (Lector)
Professionele leergemeenschappen. Deel 1 en 2. Een nieuwe kijk op permanente ontwikkeling van leraar en school
Prof. dr. Eric Verbiest (Lector); Prof. dr. Roland Vandenberghe
De leerzaamheid van de virtuele leeromgeving
P.J. Teune (Lector)
Het erkennen van verworven competenties
Everard van Kemenade
Professional learning communities: from research to intervention or how to support school leaders?
Eric Verbiest (Lector)
Jij bent zo mooi anders
Aleid Beets-Kessens (Docent); K. Verbeeck
Collectief leren, professionele ontwikkeling en schoolontwikkeling: facetten van professionele leergemeenschappen
Eric Verbiest (Lector)
Leren in de beroepspraktijk
S.M. Bolhuis (Lector)
SPOENK 12:01 Afstudeercatalogus Fontys Academie voor Architectuur en Stedenbouw
Martien Janssen (Docent); Arjen Oosterman (Docent)