Instructive Dialogues. Participation in Dyadic Interactions in Multicultural Classrooms.
M. Jonkers; T. Koole; Dr. Maaike Hajer (Lector); E. Elbers; J. Prenger
Klein gebaar met maximaal resultaat. Begeleidingssysteem voor docenten op zwarte scholen.
J. Patist (Lid Lectoraat); M. de Korte
Betekenisvolle integratie: de ontwikkeling van een competentielandschap voor opleiders in pedagogisch perspectief
Drs. J. Jansen (Lector)
Continuation of caregiving among partners who give total care to spouses with multiple scleroses
Prof. Dr. M.S.H. Duijnstee (Lector); H.R. Boeije; M.H.F. Grypdonck
Flexsupporter
M. Reekers
The role of students' characteristics in the development of social-communicative competencies
A.W.E.A. Bakx (Lector)
Leer- en opleidingsbeleid
M. Reekers
Two Models of Engineering Education. A first step on the way to Bologna?
Ir. Peter van Kollenburg; Ir. Dick van Schenk Brill
Tien jaar HBO-I: docenten starten kennisexpedities
Drs Miranda Valkenburg; Corrie Sinia
Leerobjecten voor gedistribueerde leeromgevingen (concept)
P.B. Sloep (Lector)