Complicaties in de overgang van groep 2 naar 3, op het gebied van het rekenonderwijs
Eva Pastoor (Student)
Welke belemmeringen ervaren de leerlingen uit de bovenbouw? En hoe zijn die te verminderen?
Christiane Pijper (Student)
Leerlijn Engels, overgang po-vo
Suzanne Tuik (Student)
Sense of Belonging onder Internationale Studenten
Lisa Klinkenberg (Onderzoeker); Fleur Hessing (Onderzoeker)
Effects of socioscientific issues-based teaching on attitudes: students’ resources as moderator
L.T. Klaver; L.J.F. Guérin; P.H.M. Sins; J.H. Walma van der Molen
Aan de slag met de Toetsweb-Scan: werken aan de kwaliteit van toetsing
Eline den Tuinder; Marion van de Wijdeven
Being a first generation student in an honours programme
Kamans, Elanor; Langeloo, Annegien
Community and Competition: Battle or Boost?: a scoping review in the context of honors education: (Poster presentation)
Kragten, Leontien; Langeloo, Annegien
Futures of Talent Education
Langeloo, Annegien; Kamans, Elanor; Servais, Yannick; Pronk, Lineke
De Beslisfunctie van toetsing
Marion van de Wijdeven