Zoekresultaten

  1. Towards process-oriented teaching for self-directed lifelong learning: A multidimensional perspective

    Auteurs:
    Bolhuis, S.M. (lector)
    Soort object:
    Artikel
    Datum:
    2003
    Gepubliceerd in:
    Learning and Instruction
  2. Leren in de beroepspraktijk

    Auteurs:
    Bolhuis, S.M. (lector)
    Soort object:
    Artikel
    Datum:
    2003
    Gepubliceerd in:
    Onderwijs en gezondheidszorg. Vakblad voor opleiders in het gezondheidszorgonderwijs
  3. Alternative routes to teaching in secondary education in the Netherlands

    Auteurs:
    Bolhuis, S.M. (lector)
    Soort object:
    Artikel
    Datum:
    2002
    Gepubliceerd in:
    European Journal of Teacher Education
  4. Professioneel leren: wat is het en hoe bevorderen we het?

    Auteurs:
    Bolhuis, S.M. (lector)
    Soort object:
    Artikel
    Datum:
    2002
    Gepubliceerd in:
    Tijdschrift voor Medisch Onderwijs
  5. Leren en veranderen bij volwassenen: een nieuwe benadering

    Auteurs:
    Bolhuis, S.M. (lector)
    Soort object:
    Boek
    Datum:
    2001
  6. Procesgericht onderwijs

    Auteurs:
    Bolhuis, S.M. (lector); Kluvers, C.
    Soort object:
    Boekdeel
    Datum:
    1998
    Gepubliceerd in:
    Onderwijskundig Lexicon III, hoofdstuk 5
  7. Procesgericht onderwijs in het studiehuis

    Auteurs:
    Bolhuis, S.M. (lector); Kluvers, C.
    Soort object:
    Boekdeel
    Datum:
    1998
    Gepubliceerd in:
    Studiehuis en onderwijsonderzoek (Studiehuis-serie, nr. 4)
  8. Leertheoretische visie

    Auteurs:
    Bolhuis, S.M. (lector); Simons, R.J. ; Onstenk, J.
    Soort object:
    Boekdeel
    Datum:
    2000
    Gepubliceerd in:
    Op zoek naar een krachtige beroepsgerichte leeromgeving. Fundamenten voor een onderwijsconcept voor de bve-sector
  9. Leren in tijden van onzekerheid

    Auteurs:
    Bolhuis, S.M. (lector)
    Soort object:
    Artikel
    Datum:
    2002
    Gepubliceerd in:
    Onderwijs en gezondheidszorg. Vakblad voor opleiders in het gezondheidszorgonderwijs
  10. Leraar worden? Onderzoek naar de zij-instroom in de lerarenopleidingen voor het voortgezet onderwijs

    Auteurs:
    Bolhuis, S.M. (lector); Imants, J. ; Pluijmen, R.
    Soort object:
    Rapport
    Datum:
    2001
RSS

Filter

Organisatie

Soort object

Datum

Rol

Auteur

Taal