Internet Marketing Strategie - Integratie van Internet in de Marketing Strategie
Internet Marketing Strategie - Integratie van Internet in de Marketing Strategie
Samenvatting
In dit Strategisch Marketingplan is beschreven hoe sportbond de Nederlandse Toer Fiets Unie het medium internet beter kan inzetten.
Doelstelling van de organisatie is om met haar online activiteiten haar doelgroepen beter te bereiken en bedienen.
Daarvoor is onderzocht welke invulling van haar websites tot het beste resultaat zal leiden. Hiervoor is gekeken naar de haalbaarheid van de verschillende internettoepassingen zoals fora, blogs, RSS-feeds, affiliate marketing en zoekmachine marketing.
Conclusie van het onderzoek is dat de organisatie terug moet naar de basis. Voordat de organisatie aan verrijking van de website kan beginnen moet zij haar organisatie inrichten op het meten en evalueren van online resultaten.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Economische Hogeschool Tilburg |
Partner | Nederlandse Toer Fiets Unie (NTFU) te Veenendaal |
Jaar | 2009 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |